הלווית השוטר ברק משולם ז"ל, אלמנתו התפרצה לעבר השר בר-לב

בנצי לייזרוביץ No Comments on הלווית השוטר ברק משולם ז"ל, אלמנתו התפרצה לעבר השר בר-לב

השוטר ברק משולם ז"ל שנדרס למוות ע"י פלסטיני 17 במהלך ניסיון המלטות, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא, בהלוויתו השתתפו רבים ביניהם מפכ"ל המשטרה והשר לבטחון הפנים | במהלך הלוויה אלמנתו התפרצה בזעם לעבר השר בר לב ואמרה: "למה אתם לא נותנים לשוטרים לירות?"

השוטר ברק משולם ז"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השוטר ברק משולם ז"ל, שנדרס הלילה למוות ע"י פלסטיני בן 17 במהלך ניסיון המלטות, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. מאות הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. משולם היה בן 29, והוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

במהלך הלוויה הכואבת, אלמנתו של השוטר התפרצה בצעקות לעבר השר לביטחון הפנים עמר בר לב, לאחר שסיים את דבריו, ואמרה: "תגנו על השוטרים, למה אתם לא נותנים להם אישור לירות?" צעקה האלמנה הטרייה.

אמו של משולם, ספדה לו על קברו, כשהיא אוחזת במדי השוטר שלו: "רצחו לי את הילד, זאת לא תאונה – זה רצח בכוונת תחילה" אמרה בדמע.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי ספד ואמר: "שוחחתי עם מפקדיו ועם חלק מחבריו לתחנה. הם סיפרו לי על שוטר מסור שהחל את דרכו במשטרה כנער שהתנדב במשמר האזרחי, שירת כלוחם במג"ב, ולאחר מכן התגייס לשירות בתחנת כפר סבא".

"זו לא הפעם הראשונה שברק מגלה גבורה בפעילות מבצעית. בשנת 2015, בזמן שהיה עם אמו ורעיתו, ברק היה עד לשוד בנק והוא לא בתפקיד. בדומה לאירוע הלילה,
ברק הפגין אחריות, חתר למגע, ניהל מרדף אחר השודד, והביא למעצרו".

"הרוצח שניסה ברק לעצור, המשיך להימלט, אך לא עבר זמן רב עד שהצלחנו לשים עליו את היד ולהביא למעצרו. אנחנו במשטרת ישראל רואים במעשה רצח לכל דבר ועניין, עליו יצטרך לרצות עונש כבד של עשרות שנים מאחורי סורג ובריח" אמר המפכ"ל בהלוויה.

עיקרי הספדו של שר הבט"פ עמר בר-לב: "רק בחודש שעבר ליווינו למנוחות את רב-סמל בכיר עמיחי כרמלי זכרו לברכה, שנפל אף הוא בנסיבות דומות וכואבות. גם הלילה, כמו במקרה בו נפל עמיחי, פגש ברק עבריין אלים ומסוכן, שישלם מחיר כבד מאוד על מעשהו הנפשע".

"אין לנו אלא להתייחס לפושע כזה כאל רוצח, ועל העונש להיות בהתאם. אין שום ספק, שכאשר שוטר נמצא בסכנת חיים כשרכב דוהר לעברו ומאיים לפגוע בו – או בכל מצב נוסף של סכנת חיים – רשאי השוטר לנטרל את הרוצח הפוטנציאלי".

"ברק ידע כי כל פעילות אליה יישלח כרוכה בסיכון חיים, אך לא נרתע מכך. תמיד חתר למגע, תמיד פעל כדי להציב עצמו חוצץ בין האזרחים והאזרחיות לבין מחוללי הפשיעה והטרור. גם הלילה לא עמד ברק מנגד, וללא היסוס יצא לבלום פושע חסר מעצורים. באומץ לב, בנחישות ובגבורה אנושית. ברק פשוט היה שם, בשביל כולנו".

 

 

 

 



0 תגובות